Efter graviditeten.

Det har nu gått 5 veckor sedan Philip kom. Vågen visar 9kg mindre.. Vilket jag inte är det minsta nöjd med. När Philip kom så hade jag otur och hade så himla ont i höfterna och ischiasnerven hade kommit i kläm, det gjorde så att jag knappt kunde gå, det tog nästan tre veckor innan jag kunde röra mig som vanligt igen. Jag känner fortfarande av att jag har ont, men inte alls på samma sätt tack och lov!! Men med en liten bebis att ta hand om så hinner man inte med så mycket annat, han sover ju mycket och då är jag också trött. Annars vill jag passa på att städa, hänga tvätt eller duscha medan han sover, och det gör ju då att jag inte hinner med att äta och det är ju inte alls bra när jag vill få bort alla gravid kilon! Och oftast när jag hinner äta så hinner kroppen ställa in sig på svält eftersom det går så lång tid emellan måltiderna så då tar ju kroppen det som jag inte vill att den ska göra ;) Och nu är jag dessutom super förkyld och har ont i halsen, då har jag inte mycket energi till promenader heller. Och jag vill verkligen komma igång nu och kunna ha mina gamla kläder igen. Så jag har nu beställt hem moodifast som jag ska köra i tre veckor, för att få en kick start. Så behöver jag heller inte bekymra mig över att hinna äta på dagarna, utan jag kan dricka mina soppor som går jätte fort att göra i ordning. Hoppas att det går fort att få hem grejerna bara!! Ska bli spännande att se hur mycket mindre vågen visar efter tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0