...

Klockan är 02.42 på natten. Jag har precis dushat, vart ut med Ludde och nu sitter jag på soffan med både mitt och Andreaz täcke och har bäddat in mig. Kollar på vänner, kollar datorn och dricker is-vatten med citron. Jag kan inte sova, dels för att jag har sovit hela dagen, så är Andreaz ute på krogen nu och jag fullkomligt hatar att vara själv när det är så sent, feg som jag är! Tur att jag har min fyrbente vän som har gosat in sig brevid mig och sover. Så kommer Andreaz snart hem, då går vi och lägger oss i sängen, men just nu så är soffan bra för mig och Ludde.
Har haft över Linnea ikväll, vi har ätit pizza, snackat massa skit om allt och inget. Så kom Bella förbi lite senare och alla satt med varsin telefon i vanlig ordning. Jätte trevlig och lugn kväll, precis som jag behövde!
När Andreaz är ute med sin bror och min systers kille på deras "grabbkväll" som inte va de, så tänker jag ännu mer hur mycket jag också vill ut och träffa folk, jag behöver inte dricka utan jag skulle lätt kunna gå ut nu fast jag är i 7:e månaden bara för att liksom.. Neej nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0