Trött trött trött.....

Jag blir galen snart, skulle lätt kunna sova 24 timmar om dygnet nuförtiden känns det som! Men de funkar ju inte riktigt så.. Försöker att ta det lugnt men någon form av bokstav lär jag ju ha för jag har så svårt att slappna av och bara vara. Snart ska vi hem till Andreaz farmor på lite kalas för henne, sen hade jag tänkt att jag ska fixa lite hemma och laga mat :)
Tänkte också att jag ska trotsa min trötthet denna gång med en kvälls promenad med Ludde, hoppas att Linnea vill gå med mig :) Tänkte att jag skulle försöka mig på 5 km, de skulle vara skönt! Att vara gravid i 7:e månaden är så himla tugnt, börjar få lite jobbigt att andas också men de är ju inte så konstigt eftersom att alla organ blir ihop mosade under graviditeten :P Jag LÄNGTAR som bara den tills jag få hålla i våran älskade lilla kille, känns ju så långt bort och overkligt, men veckorna bara spriger på! Och idag är det 11 veckor och 6 dagar kvar tills våran kille beräknas komma (plus/minus 2 veckor). Längtar mest av allt efter att få hålla i mitt barn och pussa och krama på han och även kunna röra mig på ett annat sätt, bli lite lättare och inte ha en stor mage som står ivägen :P
Börjar inse att det faktiskt är väldigt nära nu, alla bebis saker bara står och väntar på att få bli använda, det är nu bara madrass till spjälsäng, bilbarnstolen och bärsele som fattas. Så ska jag tvätta precis allt innan också. Så vi är väldigt redo här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0