Ta tillbaks konditionen!

Jag har sagt att så fort lilleman i magen är ute så är det hård träning för mig som gäller!
Men tålamod existerar inte i min värld, så FUCK foglossning nu ska jag banne mig gå gillbergarundan som är ca 7 km.. Nu får man ju inte missförstå mig, jag ska inte börja med någon slags träning/bantning, utan helt enkelt mjukstarta det som jag ska påbörja i slutet på augusti/början av september (allt beroende på hur jag mår efter förlossningen).
Efter alla dessa gravida månader med en foglossning som flyttade in hos mig redan i vecka 14 (tror jag?) så tänker jag trotsa denna smärtan och gå endå! Det är inte min grej att vänta, så vill man vara fin så får man lida pin.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Guuud vad duktig du är! Var stolt över dig själv <3

2012-05-16 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0