SOMMAR

Underbara sol som tittar fram, när jag och Ludde va ut vid 9.30 ungefär så va det så varmt redan! Älskar det här vädret!! Jag och Ludde va ut till mamma och pappa igår, hundarna lekte medans jag och mamma solade, och jag med mina dunderpigment brände mig så klart på mina axlar och i ansiktet. Bränner mig väldigt lätt där eftersom att jag fick brännskador där när för några år sedan. Och Ludde tappade en tand igår, jag vart så himla rädd och orolig tills jag pratade med vetrinären som sa att det inte var någon fara. Tur de, så i veckan ska jag och Ludde till vetrinären för att kolla så att inga tand rester sitter kvar, lillfisen<3
Idag ska jag ut i solen igen hela dagen, dock så ska jag smörja in mig idag :) Jag och Linnea ska hem till min syster och ha hand om Lucas och sola medans syrran målar om huset. Men nu är de plugg som gäller innan de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0