Snart helg!

Igår spenderade jag min dag med Sofia och hennes lilla dotter Melodie, vi va på kajen, så åt vi glass och efter de åkte vi hem till hennes syster, så himla trevligt :) Senare så åkte jag hem till farmor, Ludde hade spenderat sin dag hos henne, så klippte jag hennes gubbe! Så åkte jag och Ludde hem och gjorde tacogratäng.
Så ska vi kolla på en lägenhet också! Hoppas vi ska kolla idag, är så nyfiken! En 3a på första våningen på skallberget. Så hoppas att vi tycker om den och att allt går som vi vill :) Kommer att bli sjukt jobbigt att flytta, men å andra sidan så behöver jag "bara" packa, för lyfta tunga grejer är inget för gravida, synd ;))
Nu ska jag plugga klart de sista av svenska b kursen. så jävla tråkigt så jag spyr! Ska bli så skönt att slippa den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0