sim ludd!

idag har min älskade hund simmat i mälaren på eget bevåg, duktiga kille <3 han är ju så rädd för vatten, så jag har haft lite terapi med han i veckan för att han ska övervinna sin rädsla. Med tålamod i några dagar så gav det med sig, efter ett tag vid strandkanten idag så tig han några steg ut och simmade. efter de så insåg han hur kul det var och gjorde om det med skräck blandad förtjusning ;) så det kommer bli mycket bad i sommar.
annars har jag, städat, lagat mat och tvättat.. imorgon är jag bil lös så det blir en plugg dag. och imorgon på eftermiddagen så ska vi till familjerätten för att andreaz ska erkänna sitt faderskap och så ska vi ju såklart ha gemensam vårdnad :)
nej fy nu ska jag sova, hör att andreaz redan snarkar. hatar när han hinner somna före mig! jag kanske får skaffa mig hörselkåpor endå ;)
natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0