PLUGG

Uppe 06.15, körde Andreaz till jobbet för att jag skulle förbi Joker och hämta ut mina böcker, men då öppnar ju fanskapet inte förns klockan 8.00.. Så jag hade en och en halv timme att döda! Jag åkte då iväg till maxi för att köpa bröd som var helt slut och passa på att kolla på något till Felicia, älskade brorsdotter som fyller 1 år imorgon. Men jag hittade inget som jag ville ge henne där. Men i alla fall, väl inne på ica maxi så inser jag ju att mitt ica samt konto kort ligger hemma i jackan, så det var bara att glatt hoppa in i bilen, åka hem och hämta grejerna och sen tillbaka.. Snark! Ja, ja jag fick mina mackor tillslut... Jag lyckades döda tiden, så jag hann med och hämta böckerna också! Så nu är väl tanken att jag ska plugga, hmm! Efter lunch, eller imorgon beroende på min kära foglossning så ska jag ut på present jakt till Felicia. Jag har dom två senaste dagarna börjat få riktigt ont i fogar, rygg och ner i benen. Så jag känner mig så himla orörlig och klumpig, hoppas på att tiden går fort tills bebisen kommer för nu är det jobbigt med magen, jätte tungt att bära.. Och saken blir ju inte bättre när man knappt kan röra sig utan att få så himla ont. Längtar tills jag kan börja träna ordenkligt och få ta en rejäl lång och snabb prommenad utan att smärtan ska sakta ner eller hindra mig helt! Men jag ska inte klaga, de är ju bara 13 veckor kvar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0