Norges nationaldag!

Idag så är Andreaz ledig eftersom att det är röd dag, jag tycker att de är så skönt att han får sova ut lite för en gångs skull OCH ha han hemma hela dagen. Igår så plockade jag fram min braiga sambo sida genom att göra hemlagade piroger och coleslaw till Andreaz pch mig ;) Dom vart faktiskt riktigt goda, som tur var!
Och idag firar Andreaz mamma och bonus-pappa, Lisa och Johnny bröllopsdag så grattis till er :) Ikväll ska vi nästan alla till Tabazco för att fira dom, ska bli så kul :) Men innan de så ska jag ta och plocka fram den braiga sambon i mig idag igen ;) Så det blir lite plugg, städning, tvätta och promenad med Ludde. Nu vaknade Andreaz också helt besviken över att jag gått upp och ätit frukost utan honom, han hade visst tänkt att vi skulle äta frukost tillsammans. Jag som tänkte att jag skulle låta han få sova ut, ibland blir det knasigt helt enkelt ;) Men han ser ganske nöjd ut endå brevid mig här på soffan med sitt kaffe :)
Och nu fick jag höra att vi ska ut till tortuna och fika med Andreaz syskon Marcus, Camilla, Frederic och Heléne så vi får se hur mycket jag hinner med allt städ här hemma :) Och Ludde ska hem till mamma och pappa eftersom att han inte kan gå på toa själv medans vi är borta ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åå vad mysigt med Tabazco, önskar jag hade varit där! Hälsa alla <3

2012-05-17 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0