MAT

Mat kan ju vara så himla gott, och så SVÅRT! Jag har haft jätte problem med våra mat listor här hemma. Men nu har jag gjort värsta planeringen för dom kommande veckornas måltider. Jag har varit så seriös att jag kollat i reccept böcker och googlat fram nyttigare reccept. Så nu ska vi prova på lite nya måltider och mellanmål hos oss :)
Mat kåt som jag är så längtar jag som fan tills nästa gång jag ska äta :P
Eftersom att min och Andreaz bil inte funkar som den ska så kommer mamma och hämtar mig vid 15.30 så ska vi åka till dollarstore och sen ica maxi på hälla för att shoppa. Min syster ska också med så det blir nästan hela familjen.  Innan vi åker så tänkte jag att jag ska hinna med att plugga lite, städa ur kylen, dammsuga, slänga på en tvätt, bädda rent i våran säng och ta ut luddeman på en liten promenad. Fan, trött är jag också.. Vill hinna med att sätta i mitt löshår och vila också, men jag får nog göra minst hälften när jag kommer hem från affären.
Ikväll är det outsiders, ett väldigt roligt och sjukt program, precis som råga Olle dokumentären så måste jag ju bara se de.. Och Andreaz ska till sthlm ikväll med jobbet och kolla på hockey så jag får helt enkelt ha min tv date själv ikväll, mer mat till mig alltså ;) Just nu ligger Ludde brevid mig i sängen och sover, han är nog trött och uttråkad. Vi sov ju hos mamma och pappa från söndag till måndag, så han har busat massor med Hero och så va jag och Ludde ut i skogen på en långpromenad. Jag tror att han fortfarande är lite trött efter de, men han blir så illa tvungen att förlja med mig ut ikväll på lång promenad endå :)
Nej, nu ska jag vila, plugga och ut med Ludd! Det får vara mina prio ett innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0