mammapappa

När Andreaz kom hem från jobb och allt så åkte vi ner på stan för att besöka familjerätten. Där skulle Andreaz erkänna sitt faderskap och vi skulle även skriva på papper för gemensam vårdnad. Andreaz  befann sig i Västerås med mig när jag blev gravid, så de va inga konstigheter där så han skrev på ;) Skulle vara ganska otippat om någon av oss var utomlands då ;)
Min kväll skulle ha spenderats med några av tjejerna, men dom fick annat för sig eller svarar inte så då skiter jag också i det och hittar på nåt annat!
Frågan är bara vad man ska hitta på, kanske åker och hyr en film eller nåt. Och big brother 24/7 är ju ganska intressant just nu när dum, ännu dummare och fullkomligt dum i huvudet är i huset (Annica, Marcello och Snippan).
Jag tycker att Hanna ska vinna, så jag tänker till och med ringa oc rösta på henne. För hon är den enda av dom alla som förtjänar att vinna :)
Nej, nu ska jag komma på nåt att äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0