måååndag

Blev inte så mycket av idag mer än plugg i solen, men endå är det massor kvar! Så sjukt DRYGT! Dock så inser jag nu att min kurs snart är slut och då har jag bara två kurser kvar som är på 5 veckor var, ska bli sjukt skönt att bli av med de :) Och så är ju bebisen nästan här när kurserna är slut, och de är ju de bästa av allt :D
Även fast det är ett tag kvar så är det ju så nära! Jag har börjat plugga på mera om olika bedövningar och så har jag bestämt mig för att kolla upp hur man ska andas osv.. Jag vill vara förberedd i hopp om att "slippa" ryggmärgsbedövningen, men i stundens hetta så kommer jag säkert att ta den endå ;) Men som jag känner nu så vill jag hellst inte ha den. Men det lär ju visa sig när de är dags :)
För övrig så är min kropp numera fylld med vad man kan tro ett helt hav, man kan inte längre se vart mina fötter börjar... Och det lär ju bli värre, känner mig som en mänsklig vattenballong! Men jag ska försöka njuta av de som är kvar. Ska i alla fall bli skönt att bli av med överflödet av hormoner, vore trevligt att inte vilja döda nästan alla i min närhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0