Lägenhetsvisning!

Idag va vi och kollade på en 3a på skallberget, känndes väldigt bra så hoppas hoppas!!!!
Lite småsaker som jag vill göra bara, men de skulle vara så förbannat skönt om vi kunde flytta innan bebisen kommer. Blir ju tajt med tid, men med vilja så ;)
Både jag och Andreaz tyckte i alla fall om den, Ludde fick inte vara med på visningen men han blir nog glad med extra plats att röra sig på :) Efter visningen så va vi in på baby proffsen och köpe madrass till våran guldklimp i min mage :)
Ikväll är Andreaz iväg på bio med Daniel, som är min systers karl. Och nästa helg ska jag och Andreaz ut och äta och gå på bio, om min rygg pallar, annars får det bli restaurang och nåt annat på våran dejt, ska bli mysigt iaf :)
Ikväll ska jag bara ligga på soffan och glo på tv, är riktigt trött i värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0