.

Idag är jag i vanlig ordning seg! När man är gravid vill man hellst inte bli förkyld, MEN så klart så blev ju jag det. Känns som att jag vart täppt och förkyld sen jag blev gravid..  Magen är väldigt stor nu, tycker nog mest att den är ivägen så de ska bli spännande att se hur jag ska stå ut i sommar med all värme. Nu är jag inne i vecka 29 av "totalt" 40 veckor, plus minus 2 veckor! Drömde i natt att jag skulle föda, Andreaz va på jobbet så jag skulle möta han på förlossningen, men så glömde jag bort att ringa honom! Han hann tillslut och sen vaknade jag ;) Jag får verkligen hoppas att jag kommer ihåg att ringa han om han inte är hemma när det är dags, haha!
Ikväll ska vi hem till mamma och pappa för att umgås och äta med min familj, allas respektive, hundar och barn, ska bli så mysigt! Ludde älskar att få vara där eftersom att Hero alltid är taggad för lek, och så har han ju sina vänner hästarna i hagen som han smyger ut till ibland. Och jag tycker det är så skönt att slippa koppel när vi är på landet, dock så blir ju Ludde terroriserad av barnen, Felicia den lumske 1åringen som tycker om att klappa (lite hårdhänt så de kan bli några snytingar, haha), William, den vilda 4åringen som ibland försöker trampa på Ludde och skriker "haha jag ska köra på Ludde" med sin lilla leksaksbil, med glimten i ögat. Moa, den bossiga 5 ½ åringen som tar en näve hundgodis och säger (högljudd) "Ludde, SITT, neeej! Rulla runt, rulla runt" om och om igen, fast han gör som hon säger ;) Och så har vi Lucas den agressiva ½ åringen, som sitter på golvet öga mot öga med Ludde och gör ifrån sig konstiga ljud, som han tydligen gör när han blir arg.. Haha, underbara syskonbarn har jag ju, som Ludde trots allt detta älskar :) Ska försöka komma ihåg att fota magen också!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha Ludde blir terroriserad av barnen, de var ju nästan kul ;) De är ju inte så att de är tvärtom :P

2012-05-19 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0