Torsdag/Fredag

Igår så kom Andreaz hem efter jobbet med jätte fina rosa tulpaner och min favorit choklad till mig. Och så hade han vart och handlat så han skulle laga mat, värsta lyxen! Potatisgratäng, champinjoner med philadelphiaost i ugn, så fick jag marinerad qourn filé och han åt marinerad fläskfilé med bacon. Jätte gott va de! Jag har nog världens bästa sambo <3
Igår va jag också i vecka 20 precis, så nu har jag gått halva graviditeten! Och jag känner lill killen sparkar, så de är jätte häftigt :)










Idag så har jag klippt Ted och sen Eva på förmiddagen. Sen så tog jag en promenad med Ludde och trottsade foglossningen, gick bra faktiskt! Och Ludde har blivit så duktig att gå i koppel, all träning ger resultat. Nu ligger han på golvet nedanför mig och fiser sura fisar.. Luktar förbannat illa.. Han fiser så mycket och så går han därifrån! usch... Och Andreaz håller på och fixar med sin nya telefon!
Snart ska jag dusha för vi ska hem till min syster och Daniel och äta tacos ikväll :)
Min utsikt när jag tittar ner ;)
Body butter som luktar sjukt gott! Jag och Bella hittade den på Rusta för 25:- istället för kicks som säljer den för 69:- (tror jag)
hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0