Seg dag!

Idag har jag vart så himla seg. Förkyl och ont i halsen.. Och gravid illamåendet från helvettet..
Så jag har legat i sängen och sovit mig igenom nästan hela dagen. Börjar kännamig bättre.
Och stackars Lude har vart lite sympati sjuk med mig, han har legat så fint och gosat med mig :)
Fast såklart har vi ju vart ut några små vändor, han fick springa lite, leta godis och hoppa lite så va han nöjd.
Han får vänta med att leka längre stuner tills jag blir pigg :)
Andreaz jobbar ju hela helgen, så han kan ju inte ta hand om mig på dagarna heller.. Det suger ju!
Ikväll kommer Bella hit. Så ska vi kolla melodifestivalen och äta och snacka skit i vanlig ordning.
Jag har haft så tråkigt hela dagen, så Anreaz har nog mest blivit lidande (telefon terror) :)
Nej, nu ska jag klä på mig så jag är redo när Bella kommer och hämtar upp mig.
Innan våran lilla helkväll börjar så ska vi handla lite på maxi!
Hoj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0