Plugg!!

Nu ska jag fortsätta med plugget.
Jag är ju inte et minsta allmänbildad, och inte så smart alla gånger heller ;)
Men mamma säger att jag visst kan och att jag är smart och kan allt bara jag vill.. Men det är hennes jobb som mamma att ljuga på de viset ;) Jag ska göra mitt bästa i alla fall. Som tur är så är jag ju utbildad frisör och är ganska duktig på kemi och allt som hör till. Har en känsla av att jag kan ha lite nytta av de nu :)
Nu ska jag äta mina riesen, plugga och vänta på att min hund ska komma hem.
Herre gud va jag har saknat honom! Det blir så tomt och tyst här hemma utan Ludde..
Han har i allafall haft det jätte bra och lekt med Hero :)
Sen ska jag nog ta en paus för en promenad i de fina vädret.
Det här är mitt plugg häng för dagen :)

Kommentarer
Postat av: nadia

den där jäävla naturkunskapen! Vilken hastighet läser du i?

2012-03-06 @ 15:42:07
Postat av: Sarah

Jag veeet nadia! jag fattar verkligen noll :P

läser 100% så 50p kurs är klar på två veckor from igår.. läser du också nu, eller har du läst?

2012-03-06 @ 16:08:26
Postat av: nadia

skulle nyss läsa naturkunskap va sjuk två dagar sen va ja kööörd!!! skit kurs!

2012-03-07 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0