Nu så..

Hjälp va dålig jag har vart på att skriva här nu.. Men nu så är jag igång igen.
Va hemma hos mamma igår på tjejkväll med mamma och storasyster. Vi åt pizza och kollade på nya Twilight filmen, så sjukt bra och jag längtar tills nästa kommer! Synd att de dröjer så förbannat länge bara..
På dagen igår va jag och Lina på Erikslund, hon ska ha barn samtidigt som jag. Så de blir ju extra kul att träffas då. Vi åt, shoppade bebis kläder, eller de enda jag hittade va solbrillor, förvarings grej till rummet och glas. Och så hann vi med en fika också innan vi gav oss. Jätte trevlig dag och kväll :)
Imorse gick jag upp vid 7.00 och gjorde frukost som jag åt till the voice på 5an. Och då mådde jag som en prinsessa, men så somnade jag och vaknade vid 10.30 igen med världens ryggont. Kan varken sitta, ligga eller stå för de gör så ont.. Och inte nog med det, illa mår jag också!! Just nu gör jag allt i min makt för att inte spy.. De är inte lika kul alla dagar att vara gravid.. Nu ska jag komma på nätet om det finns nåt stödbälte för ryggen..
Ska lägga upp bilder på nya håret förresten och de jag handlade igår,
men just nu är jag blek som ett papper för jag mår så illa så kortet kommer sen ;)
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0