Nervös?

JA, jag har sovit så dåligt i natt! Haft Andreaz armar om mig som en sånhär luft kudde man kan ha runt nacken i bilen, dock inte därför jag sovit dåligt.. Men de va lite kul för mina kinder vart lite ihop mosade ;)
Idag är det stora dagen.. UL :))
Därför jag sovit dåligt och gick upp 06.20 samtidigt som Andreaz. För en gångsskull slapp han pussa en död fisk på morgonen, eftersom jag oftast knappt är vid liv vid den tiden, men idag fick han en riktig puss.
Ludde låg ju självklart kvar i sängen :P Men jag gick iaf upp, gjorde kaffe, mackor och mannagryns gröt :)
Och nu ska jag ta tag i plugget!
Efter ultraljudet så ska jag va lite med mamma, hon ska hjälpa mig med pluggandet.
Hon har ju en smått trögfattad dotter ;) Tur har jag som har en mamma som jobbar med sånt här!
O´hoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0