Ludde fis..

Idag har jag inte fått mycket gjort i plugg väg.. Men så lite kvar, så det går snabbt att göra klart så att jag kan skicka in det ikväll :)
Jag har hängt med Linnea hela dagen, vi har ätit kajen sallad och legat i min soffa hela dagen.
Jag va ut med Ludde på promenad också och tränade lite att inte dra i kopplet, han lär sig snabbt och är så duktig.
Nu ligger han brevid mig och fiser som sjutton. Luktar riktigt illa.. Vi har ju bytt foder på honom så de får vi ju fan för nu ;) Och de roliga är att han ser så himla skyldig ut när han ligger och häver ur sig sin giftiga odör :P
Nu blir det lite soff häng med Andreaz innan jag tar tag i pluggandet.
För övrigt så har vi köpt spjälsäng idag :D Lägger upp bilder sen..
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0