Lördag

Igår så åkte jag och Ludde på en liten shopping runda och köpte lite nya hund leksaker, godis och schampoo till honom :) Han var så nöjd att han fick följa med in på ArkenZoo ;)
Efter de åkte vi ner till framnäs för prommenad och lite bus i solen. Så underbart väder och då vill man ju inte vara ute!
Har inte riktigt koll på längre exakt vilken vecka plus dag jag är i sen vi vart flyttade 3 dagar, måste räkna ut de igen :P Känner i alla fall hur min lilla prins sparkar som fan! Blir nog ett fotbollsproffs av han.
Idag så har Andreaz vart på hockey hela dagen, så jag packade in mig och Ludde i bilen och åkte till mamma och pappa. Så åkte vi på barn loppis i irsta med mamma och min moster, vi hittade massor av fina nästan oanvända bebiskläder. Ska lägga upp bilder sen! Så åkte vi tillbaka till mamma och pappa för att äta, så åkte vi till farmor som fyllt år, jag han också köpa en fin blomlåda i korg som jag ska ha på balkongen och plantera i ;)
Resten av kvällen spenderades ute på landet hos mina föräldrar, så gick jag över till min bästa x-granne Ulrika, Olivia (och alla andra) och deras söta chihuahuor för att snacka lite skit en stund :) Efter de så gick jag tillbaka för att äta med mamma, pappa och min moster, en lugn och skön dag :)
Nu sitter jag hemma, Ludde är nyduschad och ligger brevid mig och sover. Jag är också nyduschad, så är jag brun-utan-solad och så färgade jag ögonbrynen.
Så nu väntar jag bara på att Andreaz ska komma hem, ringde nyss för att få han att skynda på sig lite för jag tycker de är läskigt att vara hemma själv på kvällen :P Så hoppas han kommer snart :)
Lägger upp bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0