Lördag på Erikslund och i Dingtuna.

Igår så började vi med att sova ut, skönt! Sen så gjorde jag och Andreaz frukost tillsammans, åt den, gick ut med Ludde och sen iväg till Erikslund för att träffa Lisa, Johnny och Jonte (Andreaz mamma, bonuspappa och lillebror).
Vi gick runt, hittade massor med fina bebiskläder, en gravidtröja till mig och en jacka till Andreaz. Och mer som jag inte kommer på :) Vet inte hur länge vi va på Erikslund men ont i rygg, fötter och höfter fick jag i vanlig ordning. Då går jag ju lite roligt men de bjuder jag på ;) Hade jag inte vart gravid hade de nog vart lite konstigt :P
Efter våran shoppingrunda så åkte vi ut till Dingtuna för att fika, prata och spela Draw something, riktigt roligt spel på telefonen ;) Och så gav vi ett ben och klappade på lilla Tyson :)
Våran frukost och så Tyson med huvet på min mage ;)
Dom fina kläderna vi fick av Johnny och Lisa, TACK <3
Kläder som vi beställde när vi fick veta att vi väntar en liten kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0