Helsefyr!

Jag tycker att jag vart ganska effektiv idag. Till Andreaz förvåning så har jag vart vaken sen 6.00 och gick upp typ 6.20! Promenad med Ludde, pluggat, ätit frukost, åkt in med plugg papper, lagat mat och bakat! Och de sist nämnda gick ju rätt åt helvete! De ser ungefär ut som en 5 åring har gjort den, en begåvad 5 åring.. Jag med mitt riviga humör har ju inte tålamod till att i lugn och ro lösa problemet när jag märker att det uppstår. Nej, jag fortsätter fast jag vet att de blir åt skogen fel.. Men men, den vart god iaf.. Nu är det bara vänta på att Andreaz ska komma hem och skratta åt den ;)

Första bilden är hur kakan ska se ut.
Andra bilden är hur den tragiska verkligheten är.. Gris föda typ..


Ludde har stått på en stol och kollat ut. Han är bra go han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0