Fredag igen, dagarna bara går..

Går fortfarande och kollar på UL bilderna och är så imopnerad och smått chockad att det faktiskt finns en liten kille i min mage. Och jag känner honom då och då under dagen, mycket tydligare nu :)
Bara längtar tills man kan känna ordenkligt och så Andreaz också kan få sig en omgång.
Lämande ju in del 1 av mitt prov i Naturkunskap som jag håller på att plugga upp. Och till min och Andreaz förvåning så fick jag GODKÄNT, jag är sp sjukt nöjd med det! För jag fattar ju absolut ingenting av Naturkunskapen :P
Nu på kvällen har jag bakat och gjort kaffe till mig och Andreaz för vi skulle ha lite fredags mys.
Men plötsligt kommer världens fjäskigaste kille emot mig och ska va jätte kramig och pussig plötsligt,
då blir man ju orolig och funderar över vad han kan ha haft sönder nu då.. Men då är det min kära svåger Daniel som tutat i han att dom ska iväg på hockeyn.. Så Andreaz lockar mig med att komma hem med choklad, och i mitt tillstånd så är ju mat, eller allt som går att tugga på en sann glädje. Så nu hoppas jag ju för hans skull att jag får min choklad ;) Men vad gör några timmar själv hemma egentligen? Ganska skönt endå, fast det säger jag ju inte så Andreaz hör. Dock läser han ju min blogg.. Hej älskling :)
Nu ska jag dricka mitt kaffe. tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0