Fredag idag igen

Igår va vi hemma hos Johnny och Lisa och fikade.
Vi stannade kvar till 10 på kvällen tror jag. Vi åt, pratade och skrattade ;)
Hur trevligt som hellst, fast vi tyvärr va där under tråkiga omständigheter.
Idag har i alla fall vart en ganska lugn dag.. Jag och Ludde har vart till lekparken så att han fick hoppa, och springa i en klätterställning som va perfekt för honom. Man märker att han tycker att det är så kul, så agillity kommer han att älska! Så var det dags att bädda rent i sängen och tvätta lite och skura golv här hemma, klippa Marcus och sen handla.. Och där va mina krafter slut.
Andreaz jobbar kväll så jag har lite egen tid med våran älskade lilla hund och min mage :P
Men jag hade hellre haft Andreaz här också.. Och som grädde på moset så håller jag på att bli sjuk om jag inte redan är de.. Kände senare på dagen att min hals börjar göra ont, och så känner jag mig konstig i hela kroppen.
Så jag får hoppas det bara är en 24 timmars grej. Men, men det är bara att gilla läget!
Nu ligger jag i alla fall utslagen på soffan och ska hyra en film från våran apple tv grej som Andreaz (såklart) köpte förut :) Äta godis ska jag också göra, om jag inte somnar förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0