Buuhu...

Eftersom att jag sovit i princip hela dagen så har jag svårt att somna nu.. Fast jag är hur trött som helst!
Gud va man känner sig liten när man är sjuk, ibland skulle jag önska mamma eller pappa va här och tog hand om mig :P

Tycker lite synd om mig själv faktiskt när jag både är sjuk och mår illa pga graviditeten, då är jag inte så kaxig inte ;) Andreaz tycker att jag är dramatisk, men så fort han har lite ont i magen så stannar hela världen upp :))

Imorgon skulle vi egentligen iväg och fira Nettan som fyller på onsdag. Men när jag är sjuk så känns det inte speciellt snällt att jag kommer och smittar alla. Speciellt när födelsedags barnet åker till Dubai snart,jag kan ju inte smitta henne då, för då vill man ju vara pigg och frisk. Så de är bäst att jag stannar hemma och ligger i sängen så jag blir frisk någon gång. Extremt tråkigt är det och rastlös är jag!!


Förresten, melodifestivalen är ju helt konstig! Jag hoppas att Loreen vinner allt! Tyckte låten va skit bra och hela hon och hennes framträdande. Så heja heja!


Nu ska jag försöka sova igen, Ludde har iaf lyckats.. Han sover som en stock :) om inte annat så kan jag ligga och känna på lilla pyret i magen, h*n lever rövare där inne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0