Vecka 33

Nu är vi inne i vecka 33, sjukt fort går det nu! Kan fortfarande inte fatta att vi kommer att sitta med våran bebis om några veckor.. :) Jag mår bra, men har ju mina stunder såklart ;) Fast nu är det så kort tid kvar så jag håller ut, längtar ju efter att få träffa vårt älskade barn<3
Magen växer på, börjar bli trött på folk som tycker att OJJ VA STOR MAGE ÄR DE BARA  EN?? Så känn dig träffad för jag är såå sjukt trött på de eviga tjatet om min mage, jag har den varje dag så jag veeeeeet.. Nu förstår jag att min syster va trött på alla mot slutet ;)
På söndag nästa vecka flyttar vi in i våran 3a på skallberget. Ska bli fruktansvärt skönt!! äntligen :D
Ungefär såhär ser bebisen tydligen ut nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0