..

Idag är jag helt slut! Har legat i sängen nästan hela dagen... Ska i alla fall försöka hålla ögonen öppna och plugga nu.
Ikväll ska vi till bb och kolla på nå bildspel eller nåt, vet inte riktigt vad vi ska göra men det ska tydligen vara förberedande inför förlossningen så de är säkert bra :)
Snart flyttar vi, imorgon skriver vi nya kontrakt :) Vardagsrummet är så gott som packat och klart, halva hall och badrum klart.. Köket och förrådet är värst.. Men men de blir ju bra när de är klart. Pappa ska hjälpa mig att måla och tapetsera nya köket när andreaz är i turkiet. Lika bra att göra sånt när jag inte ska sova hemma eftersom att jag inte vill andas in starka lukter mer än nödvändigt när jag har bebisen i magen. Gardiner måste vi hitta också till barnrummet, har inte bestämt vilka färger jag vill ha än.. Men de ska jag bestämma när vi flyttat :)
Graviditeten börjar närma sig slutet TACK O LOV för de!! Är så trött på magen som är i vägen, förvärkarna, obehaget, illamåendet eftersom att någon i magen trycker upp all magsyra.. Mycket härligt ;)
Och svullnaden kommer jag garanterat INTE sakna. Och om de är en till som frågar om jag är säker på att jag inte har tvillingar i magen så kommer jag att ha ihjäl den människan!! Är så förbannat trött på folks komentarer, men oj va stor, är du säker på att det bara är en? MEN JA JÄVLA PUCKO DE ÄR VÄL KLART SOM FAAN JAG VET HUR MÅNGA BARN JAG BÄR PÅ. Idioter! Men, andas o räkna till 10 så blir de bra ;) Är väldigt lättretlig nuförtiden, vanligtvis har jag en kort stubin och en demons humör, men nu när jag är gravid är de 10 gånger värre. Till och med jag upplever det lite jobbigt att jag blir ursinnig för de mesta :P
Nej fy, nu vill jag ha min lilla bebis!! <3
Och imorgon har vi förresten vart förlovade i 4 månader ;) fast ringer ligger på mitt sängbort för mina fettofingrar är fulla i vätska så ringen kommer inte på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0