Söndag

Ludde har sovit borta inatt så an kom precis hem, så nu känns allt bra som vanligt  :)
Han har tydligen fått vara med i stallet idag också, han älskar ju hästar så han har säkert mått som en kung!
Dagen ar vart ganska seg idag, jag har städat ela lägenheten, lagat mat, förberett maten tills ikväll och nu ligger jag utslagen på soffan!! Har kollat på gamla bigbrother avsnitt också.
Och nu i sommar ska vi ha en klass återträff med irsta, Adam som har dragit igång de, mycket bra gjort :))
Så det ska bli jätte kul att träffa alla, speciellt Adam om jag ska favorisera :)


Ikväll är det bigbroter final som jag ska se! Hoppas på att Hanna J vinner, jag tycker att hon är så värd de.
Det finns liksom inget ont i henne. Jag har till och med varit så aktiv att jag ar röstat på henne :)
Så jag håller alla tummar för att hon tar em hela skiten och att den vidriga Marcel, Marcello och Snippan får en rejäl matförgiftning så dom får sitta på holken hela jävla veckan! Jennifer kan också få en dos av de eftersom att hon är så pinsam oc h totalt tömd på hjärnceller!

Och så är det min mage då.. Den växer och är stor, så stor att den är rejält ivägen!
Är dock nöjd att jag fortfarande klarar av att raka benen och allt.. Till och med nådde jag ner för fotbad, peeling och nagellacks målning :) Han/hon sparkar och rör på sig, rätt som de är så ser jag hur magen hoppar och har sig. Vecka 31 nu och de är helt galet att det faktiskt snart är dags! <3

Hoppas på flytt också, dröjer väl minst en vecka till innan vi får beskedet. Det så bli så skönt att få större och att bebisen får ett rum. Men de som ska bli mest skönt är att slippa våran äckliga granne som röker och snokar.
Men nu är jag ju snart mamma, så då tar vi de lilla lugna och hoppas på att få komma härifrån!
HEJS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0