måndag tisdag

igår när andreaz kom hem från jobbet så överraskade han mig med en surfplatta som han vart och köpt på mediamarkt. underbar sambo jag har <3
inte nog med de så blev jag ännu mera bortskämd när jag och linnea åt kvällsmat på subway, då hade hon köpt pingu spjälskydd, snuttefilt och bäddset. så himla fint, och underbara vän jag har också <3
idag har jag också vart med linnea, hon kom hem till mig och hjälpte mig att plocka ner gardiner och så åt vi lunch, fiskpinnar o potatis. såklart hann vi med fika och film också ;) nästa vecka så flyttar vi, så packningen här hemma är i full gång. längtar tills jag får packa upp alla bebis grejer. ska bli så skönt att få bo större nu när vi blir tre stycken.
jag går snart in i vecka 32 av 40, ska bli så skönt att slippa magen och äntligen få träffa vårat lilla mirakel. det är kämpigt att vara gravid nu på slutet, så jag välkomnar förlossningen med öppna armar ;) och att sen få komma igång med träning är något jagverkligen saknar!!
nu ska jag äta sen blir det garanterat sängen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0