v37

Ligger i sängen helt utslagen och andreaz sover typ i ansiktet på mig. Har sprnderat hrla dagen med mamma, pappa, mina syskon, barnen, hundarna och våra karlar :) ludde och hero har verkligen gått loss. Har pratat bebis med syster och bedövning så nu har jag lite rekomendationer om de. Vill ju bara ha lustgas och morfin,så jag hoppas jag är tuff nog att hålla mig till de då ;) bebisen lever om som bara den, tjej eller kille, stark som fan verkar den va iaf! Har också kommt på att vi har mycket släkt och vänner, jag vill ju ta de så lugnt dom första två veckorna men när vi börja räkna går en vecka åt bara besök. Får se hur jag mår och hur vi känner helt enkelt :) nej fy fan nu somnar jag snart!! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0