Trött!

Klockan är 06.30 och jag har vart vaken i en timme ungefär.. Vi har vart ute i dingtuna och sovit så jag åkte med Andreaz hem när han skulle till jobbet. Så nu ligger jag och Ludde i sängen och ska fortsätta sova. Bebisen bökar och stökar i magen i vanlig ordning, och imorgon ska jag till bm, hoppas hon säger att den vill komma snart för då skulle jag bli så nöjd! Idag måste jag ta tag i hemmet, vi har ju inte fått ordning ordenkligt efter flytten jag blir ju så stressad av stök! De är det värsta jag vet och jag kan inte leva i oordning, och jag vill ju ta de lugnt när bebisen kommit så jag lär ju fixa allt nu.. Och jag och Andreaz låg vakna en stumd igår och pratade om förlossningen, herregud jag har ju ingen smidig ,man direkt, jag va inte så nervös innan men nu börjar jag bli de, hoppas han svimmar på förlossningen och slår sig efter de han skrämt upp mig med! :P men det blir ju bra hur som hellst, de är ju lite svårt att ta sig ur det liksom så de är bara gilla läget :P Men jag får väl ordna så Andreaz får en rejäl pungspark för varje värk jag får, så han också får känna sig delaktig ;) Nej nu är jag och bebis vrålhungriga så jag ska väl orka mig upp och fixa en macka innan vi somnar om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0