Snart

Idag har jag vart med linnea, de vart inget hos min syster så vi ska förmodligen dit imorgon. Och på dagen imorgon ska vi hem till morfar i e-tuna..
Men min dag har mest bjudit på förvärkar från helvettet, ska bli kul sen ;) snart är min bebis här!!!!undra när jag orkar få besök av alla våra familjer, min syster har iaf blivit lovad de första besöket.:)) det känns drygt tycker jag att få hem alla människor när jag förmodligen inte kommer vara på topp, fast inte min syster hon är ju endå jag fast i en annan kropp bara :)) många tankar som snurrar i mitt huvud men det blir nog bra.är iaf inte främmande för spädbarn som tur är, hoppas den vill komma snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0