snart bebis

Igår så kom Lisa och Johnny förbi med massor av kläder från norge, så himla bra tusen tack :)) efter de hoppade jag i badet medans Andreaz lagade mina efterlängtade pannbiffar med potatis! Som vanligt sjukt gott :) idag ska jag fixa lite hemma sen tar jag med mig min lilla hund till mamma och pappa på lek date med Hero, och jag får kramas med underbara brorsdotter Felicia :)
Och slutet av min graviditet börjar närma sig så att jag till och med är lite stressad, vet inte över vad riktigt.. Håller på att packa bb väskan, känns svårt att veta vad man ska ha med. Min syster säger att de blir mindre och mindre för varje barn :P jag kommer ju att packa för mycket som om vi skulle flytta dit. Men förhoppningsvis blir vistelsen där kort. Borta bra men hemma bäst helt enkelt, men så beror de ju på vad Andreaz känner också. Hur det än blir så blir det bra efter som att vi får vårat barn, bara vårat. Känns helt sjukt att säga så, tänker mer att de är ett lån men de är det ju verkligen inte :) känner mig mentalt förberedd iallafall. De är helt sjukt att jag om några veckor är mamma åt någon och Andreaz ska vara pappa. Känns overkligt :) är så glad att min syster är mammaledig samtidigt som jag och några kompisar så jag kan vara med dom ibland, eller jag är ganska säker på att min syster och jag kommer va ungefär jämt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0