lördag

Idag gjorde jag min syster ännu lite finare till hennes kompis bröllop. Lockade håret och sminkade henne, tog ett tag för jag ville ju sitta ner för magen är ju där och ivägen ;). Sen har jag o min man vart hemma och skruvat gardinstänger, fixat i barnrummet och så, vi har kommit en bra bit på vägen hrlt enkelt och de är så skönt :) imorgon så dka vi fortsätta och förhoppningsvis bli klara så vi kan slappna av innan lillskrutt kommer :)och våran hårboll kommer hem imorgon, han har sovit hos mina föräldrar så han slipper oss och vi slipper han i fyttkaoset :) och så har han vart lös ute typ hela dagen med hero så han har det så bra, fast de blir skönt att få hem mitt lilla yrväder :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0