liten uppdatering

Idag va jag hos bm. Blodtrycket var som sist, alltså lite för högt. Så bm gav mig strikta order på vila och lugn och ro så det får bli så helt enkelt, Andreaz är bra på att ta hand om mig <3
Så hela kvällen har jag tagit det lugnt på soffan och så legat i badet medans Andreaz lagat mat och fixat. Nu ligger vi i sängen och ska sova till csi som är på tv. Kännrr sv gymnastiken innifrån magen och onda förvärkar. Så varje gång jag får ont hoppas jag att de är på g ;) har dom senaste dagarna fått ont i höfterna som resulterar i att jag kan gå/stå ungefär 5-10 min sen får jag piss ont!! Men bm sa att det är ju sånt tryck nu så det var inte konstigt.. Tur är att det går över :) fick också efter lite tjat från bm ställa mig på vågen för första gången på 8 månader, jag blundade och sa att jag inte ville veta. Men nyfiken som jag är började jag ställa massa frågor, är det jätte jätte mycket jag gått upp? Är det mer än 40 kg?? Haha, som tur va sa bm att det absolut inte var i närheten och då bad jag om att få veta. Var ju mycket mycket mindre än jag trott tack o lov så nu är jag glad att jag vägde mig! Och så sa hon det att väldigt mycket är vätska då det känns bra :) längtar tills bebisen vill komma!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0