kan inte sova..

Jag har ett sågverk brevid mig i sängen(snarkande sambo). Ludde har lagt sig i sin säng under spjälsängen som är hans nya, trygga favorit plats :)imorgon ska jag tillbaka till bm och bla kolla blodtrycket som hade gått upp lite sist, ksn ju i värsta fall tyda på havandedkapsförgiftning vilket vi får hoppas att det inte är! Annars har jag googlat att blodtrycket kan stiga innan de är dags så de kan vi ju hoppas på ;) smärtsamma (mer eller mindre) sammandragningar/förvärkar och även hårda slag innifrån, märks att de är trångt nu.. Magen är stor, ska bli spännande (skräckinjagande) att de hur den ser ut efter förlossningen, gravidmage iyan bebis typ, drn görsvinner ju liksom inte direkt tyvärr ;).Men vem fan bryr sig när man får träffa sitt underbara efterlngtade barn!? :) längtar!!! Neehe om jag ska ta och försöka sova, kände precis en liten hårtuss som goa in sig vid mina ben, alltså Ludde :) och bebisen blrjar härja då de är lika bra att somna innan det drar igång påriktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0