hemma

Nu så har vi vart husvakt klart, så nu ska vi boa in oss i våran nya lägenhet. Även fast jag är ett sånt kontroll freak så har de vart ganska skönt att få komma bort från flytt kaoset, men nu har jag laddat batterierna lite så nu har jag lite ork. Har tvättat massor idag, va till bm, tvättat lite till och hängt tvätt, städat, skurat, diskat, haft besök av Bella och Pernilla. Så har jag vart ut med Ludde, hämtat Andreaz från jobbet, blivit avsläppt hemma utan nycklar så jag och Ludde fick fina sitta och vänta på att Andreaz skulle vända och komma med nycklarna. ;) Herregud fullt ös har det vart! Nu ska jag fortsätta med städning och plockning, hinna med en liten vila för de sa barnmorksan att jag borde bli bättre på. Så ska jag baka och laga mat, hänga mera tvätt... Jag vet inte vart min energi kom ifrån men det känns då inte som att jag är höggravid och ska föda om nån vecka.. :P Fruktansvärt skönt att jag känner för att plocka ia alla fall för jag blir ju så sjukt stressad av att leva i stök och kaos, de är inte alls nåt för mig. Ikväll blir de nog ganska tidigt, kolla på våra pinsamma kroppar i sängen med min andra halva, sen blir det sova sova sova! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men guud Sarah! Ta det lugnt!! Barnmorskan sa ju till och med att du måste vila mer :( Var försiktig med dig själv <3

Svar: None
Sarah

2012-07-13 @ 08:28:11
Postat av: sarah

va gullig du är josefin de ska jag :) KRAM<3

2012-07-16 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0