Dålig uppdatering

Jag har inte haft tid eller ork till bloggen, men nu tänkte jag dra en lite snabb updatering. Vi har nu flyttat till våran 3:a.. Kärrningen som bodde innan oss lämnade lägenheten i det sämsta tänkbara skick, de va inte bara lite damm hon lämnat efter sig. Det var ingrodda matrester, skit, spy liknande fläckar i garderoben, allt var så äckligt att jag trodde nog aldrig att vi skulle få rent. Som tur är har vi underbara familjer som hjälpt oss med ALLT, utan dom hade vi aldrig blivit klara,, Det är ju mycket kvar, kartonger och sånt. Så ska vi göra en liten renovering i köket, men de tar vi när Andreaz orkar :) Nu är han i turkiet iaf med sin familj, jag är för gravid för att flyga och har valt att stanna hemma med våran hund och bara ta de lugnt. På torsdag kommer dom hem, känns som att Andreaz vart borta i hundra år och jag saknar honom så sjukt mycket! Tänk att en människa kan betyda så extremt mycket, ska iaf krama och pussa ihjäl honom när han kommer hem :) Om dagarna är jag i dingtuna och pysslar om djuren, sköter stället och tvättar bebiskläder. Och en del soffhäng blir det också. Ludde trivs och tycker dte är kul att få springa ute som han vill, han hettsar dock både katter och kaninen, men men :P Så har jag vart ute hos mamma och pappa nattetid och sovit eftersom att jag hade ordnat (trodde jag) med sovsällskap denhär veckan för länge sen, men här står jag ensam endå så eftersom att jag är höggravid vill jag inte vara ensam om det skulle hända något, så behöver jag kanske någon som hjälper mig att ringa åt mig eller köra mig, och sen så är jag ju rädd de ska jag ju inte hymla med ;) Men i en vecka så kan jag pendla, det funkar fint, så får katterna och kaninen vila från Ludde litegrann också :P Imorgon har jag massor att göra, har ordnat en liten överraskning tills min sambo kommer hem, även så ska jag fixa en grej till resten av dingtuna gänget imorgon :)) Och nu ska jag plugga, bläää... Men mamma hjälper mig så de går väl! :)
Näst sista natten utan andreaz, tur jag har så mycket att stå i nu så jag inte hinner med att känna efter att jag saknar honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0