12 dagar kvar till bf

Idag är det 12 dagar kvar, bebis kan komma precis när som hellst nu och jag är inte nervös?? Fast de hinner jag kanske bli.. ;) Har skrivit ett förlossningsbrev nu om hur jag vill ha det och där jag också skrivit att Andreaz hela tiden ska vara med mig och om jag inte kan fatta egna beslut så ska han göra de åt mig, det känns jätte viktigt för mig eftersom att han känner mig bäst och jag litar på honom till tusen! Känns helt SJUKT att ens planera detta, men de är ju så nära nu, overkligt :) Ska bli så spännande, skönt och underbart att vi äntligen får träffa vårat lilla barn.
Jag va hos barnmorskan igår för kontroll, dom kommer ju allt tätare nu eftersom att det snart är dags, allt såg bra ut för bebis, men mitt blodtryck hade gått upp aningen så jag ska tillbaka på tisdag. Men bm sa de att om jag inte kommer på tisdag så vet hon varför, och jag hoppas att bebisen vill komma innan tisdag :D
Efter bm igår så va jag och Lina på erikslund och lunchade och shoppade. Hon ska ha barn 4 dagar efter oss så de är ju jätte kul! :) Jag fick världens förvärkar efter våran tumullta dag, endå gick vi som sengångare genom hela ikea :P På kvällen så kom Pernilla, Kajsa och Becca hem till mig. Andreaz va hemma hos min syster och Daniel för att grilla och döda getingar :P Jätte mysig att ha över tjejerna och få snacka lite skit :)
Nej nu ska jag plocka lite disk i köket och snart kommer mamma förbi med några gammla kartonger som jag glömt hemma hos domn för hundra år sen, spännande :))


Och Josefin, jag ska fin putsa lite hemma så ska du få bilder på lägenheten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0