Vecka 18 (17+1)

Sitter i soffan med mina herrar.
Vi kollar på Bigbrother och äter chips!
Idag har Evelina och lille Hampus vart här. Och jag har klippt och färgat Eve som i somras (tror jag?) rakade av sig håret, så vi har väntat enda tills nu på att jag skulle få sätta saxen i det! ;)
Och det vart ju (såklart) fett snyggt! :) Och Hampus och Ludde levde om i vardagsrummet, då mådde Ludde som en kung :) Han är för övrigt helt slut nu, min lilla gris :)
Nu när jag sitter och tar det lugnt så känner jag hur våran anra lilla gris som ligger i min mage lever om.
De är min favorit sysselsättning nu förtiden, peta på magen och känna att nån petar tillbaka.
Jag bara älskar det <3
Imorgon ska vi hem till Malin och Felicia, det ser jag fram emot :D
Nu ska jag kramas med min man!!!
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0