Trött!

Hade en liten mys kväll med min älskade sambo innan han for iväg på hockey med Daniel,
som är min systers sambo.
Jag fick min efterlängtade pizza och så kollade vi på The big bang theory :)
Resten av kvällen har jag spenderat på soffan, helt utslagen.
Satte på en film, men jag tvär slocknade!
Vaknade nyss upp med huvudvärk och känner mig febrig! Jag hoppas verkligen att jag mår dåligt för att jag är trött och inte för att jag är sjuk!
Ska ju fixa iordning Nettan imorgon (Andreaz moster) Hon ska snart åka till Dubai och fyller dessutom snart år så då måste hon ju vara på topp ;)
Så jag hoppas att jag mår bättre imorgon, annars är det handsprit och munskydd som gäller för både mig och Nettan :P
Får uppdatera henne imorgon om hur jag mår så får hon välja om hon vågar eller inte,
fast jag tror inte att det är någon fara..
Nu ska jag lägga mig brevid Ludde och vila och känna bebisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0