Tråkiga torsdag!

Imorse vaknade jag av en upprörd Ludde som moffar över att någon plingar på dörren.
Som vanligt blir jag lite rädd och funderar vem fan som ringer på oss nu!?
Men jag trycker på våran display som vi har på dörren (som visar vem som står på andra sidan) så är det ingen där.
Jag öppnar dörren och ser ett paket som de står: "Grattis till förlovningen jag är jätte glad för din skull <3"
Då är det min storasyster som har vart här! Då blev jag så himla glad, ett paket med bara saker som jag älskar.
Tack för det syster <3
Nu är klockan 13.15 och jag kan inte påstå att jag och Ludde har gjort speciellt mycket.
Det vart en liten promenad imorse, Ludde fick springa utan koppel i snön och det älskar han ju!
Annars så har jag fixat med lite tråkiga måsten för mitt företag som jag håller på att avsluta.
Jag ska nog dega ett litet tag till på soffan, sen ska jag slänga på en tvätt för det har jag lovat min sambo eftersom att hans sista strumpor gick åt imorse.. Jag är ingen vidare hemma fru alla gånger ;)
Så ska jag nog ändra om lite hemma, städa ur stora garderoben och göra lite plats.
Och åka och handla lite på maxi.. Tänk va kul jag ska ha!
Och imorgon bitti har jag lovat Bella att följa med till gymmet, så 06.00 ska vi stå redo på löpbandet!
Jag ska nog våga mig på att ställa mig på crosstrainern, får jag allt för ont så får det bli en lugn prommenad på löpbandet. Att vara gravid är inte allt för smärtfritt alla gånger! Men jag får göra det bästa som går av situationen. Längat ju tills jag har våran lilla bebis så jag kan få kämpa lite mer på träningsfronten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0