Sista dagen i veckan

Sitter och kollar på Ove Sundbergs nya serie.
Jag vet inte om jag är så jätte imponerad, men Björn är ju FANTASTISK ;)
För övrigt så har jag denna vackra dag vart hem till mamma och pappa en sväng med Ludde.
Min syster, Moa, William och Lucas var också där. Så jag och Moa va ute med Ludde så att han fick springa fritt, leta godis och så kastade vi hans leksak som han fick springa och hämta. Och som uppvärmning var det först lek med Hero.
Det är ungefär vad jag gjort idag. Är helt slut i hela kroppen och känner att jag hellst bara ville ligga på soffan hela dagen, men jag är ju så rastlös så då är jag uppe och springer istället.
Nu har jag mitt täcke och min hund i soffan och ska kolla på The big bang theory tills Bigbrother börjar.
Äter choklad gör jag också, bebisen verkar vara nöjd i alla fall för jag känner hur någon lever om där inne lite då och då <3 Och Andreaz är på Hockey träning.
Imorgon är det vecka 18, alltså 2 veckor kvar sen så har halva tiden gått. Nu känns det som att det går så himla fort, tycker det känns som igår jag var i vecka 5 :) Så nu är bebisen lika stor som en handflata :)
Igår så va jag och Andreaz och kollade på våran (förmodligen) framtida lägenhet. En 3:a på 82kvm som är mycket större än våran nuvarande på 53kvm.. Fanns dock lite att göra, spackla och måla lite. Men jag tyckte helt klart om den! Egen ingång så att man slipper trapphus, det känns underbart! Och det bästa är att vi blir grannar med Malin och Felicia. Och Sofia som också bor nära med hennes sambo och bebis i magen :)
Så jag hoppas att vi flyttar mycket snart!!
Och på kvällen igår kom Andreaz mamma och bonus pappa hit och åt och så kollade vi på melodifestivalen, jätte trevligt hade vi :) Och så fick vi så fina förlovnings/bebis presenter :) Ett jätte fint hjärta med ljus i som man hänger i fönstret (som jag kollat på tidigare och velat ha) ett gulligt gravid halsband som låter när de kommer åt magen som bebisen hör och blir lung av sägs det. Och Bebis kläder, så fint! :)
Lägger upp bilder sen!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0