Fredag!

Idag känns det som att jag har gjort mycket.
Dagen började med frukost och en liten promenad med Ludde.
Sen så gjorde vi oss klara, hoppade in i bilen och åkte till morfar som bor utanför Tillberga.
Först stannade vi vid kyrkan för att lämna en försenad alla hjärtans dag grej till min mormor.
Sen kom vi till morfar, Ludde smög helatiden upp på övervåningen, jag antar att det måste vart jätte spännande!
Han tycker ju så mycket om trappor, tänk att det kan va så kul.. Så klippte jag iaf morfar och hans "tant", sen tog hon, jag och Ludde en promenad ute på ängen i det underbara vår vädret.
Sen så åkte vi hem för att snabbt ta på mig ett par torra strumpor och skor, sen va det bara hoppa in i bilen igen och åka till Malin och Felicia, dom har ju precis flyttat. Och dom har kommit i ordning så himla fint! Och Felicia, som är min lillebrors dotter som blir 10 månader den 5/3, hon var riktigt kaxig på hemmaplan ;)
Hon tycker ju att Ludde är så intressant, och Ludde har lite skräckblandad förtjusning där tror jag :P
Hon är ju världen goaste unge och man kan ju inte göra annat än att smälta när den lille charmören är igång <3
Och Ludde är ju så nyfiken på Felicia samtidigt som han tycker det är otäckt om hon är för på.. Knäppa hund ;)
Och så klart så var ju Felicias leksakslådor jätte spännande, så Ludde sprang och plockade friskt ur lådorna och tyckte väl att han kunde låna lite leksaker :P
När vi hälsat på klart så åkte jag hem för att ha en riktig mat kväll med Bella!
Vi åt pizza, blodpudding, chips med dipp och en jävla massa godis. OCH finaste kladdkakan som Bella bakat.
Gissa om vi är så spy mätta??
Vi kollade på bigbrother och the break up och pratade massa strunt :)
Och igår så fick vi jätte fina tulpaner och kort av Kajsa!! <3
Och nu har vi fått våra ringar!! Jätte fina är dom <3
Närbild på magen som bara växer och växer.. Nu är jag i vecka 17 (16+6)
Så på måndag går jag in i vecka 18 :)
Och på onsdag är det bara en vecka kvar till UL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0