Flytt ?

Vi kanske ska flytta :D
Vi behöver ju större nu när vi ska få våran son/dotter. Det kan ju liksom bli lite tajt med våra 53kvm att röra sig på. Så på lördag ska vi kolla på en 3a på 80 någonting kvm, lite mer radhuskänsla med egen ingång, så hoppas vi vill ha den :) jag pratade med mamma i telefon (även fast jag snart är 23 så är mammas åsikt nästan viktigare än min egen :P ) hur som helst så tyckte mamma som vanligt att allt lät bra och så sa jag till henne det nästan viktigaste: om vi flyttar nu behöver jag inte bära så mycket eftersom jag är gravid ;)
Vet dock att det blir mycket jobb för mig också, så som packa, städa, packa upp och hålla koll på min man och hund ;)
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på regnet och delvis Andreaz snarkningar :P imorgon är det äntligen dags för introduktions möte på skolan. Ska bli så skönt att komma igång! Nu ska jag ligga och flytta in mentalt i nya lägenheten och peta på magen i hopp om att min hyresgäst där i ska peta tillbaka <3
På måndag går vi in i vecka 18 och då är det inte långt kvar till UL :))


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0