Chai latte (det bästa som finns)

Alltså, nu är jag ju världens största tönt som ens bryr mig.. Meen det bjuder jag på ;)
Jessica Rasmussen i Bigbrother, oj oj.. Hon är så jobbig, dryg och har en gul missfärgad utväxt på typ 2 dec!
Hon är ju aldrig tyst, låter aldrig någon prata till punkt, avbryter folk.. Och om någon beträttar nåt, så ska hon tala om något som hon verkar tycka är värre.. Hon verkar tycka att hon kan allt också, extremt jobbig människa.
Dom andra deltagarna borde få diplom som klarar av henne..
Så, nu har jag vart världens största tönt och skrivit de ;)
Nu ska jag dricka min UNDERBARA chai latte, förbannat gott!
Snart blir det lång promenad med Luddis.
Städa klart våran lägenhet står också på schemat innan Andreaz kommer hem :)
o´hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0