Big brother 24/7

Jag och Andreaz har skaffat oss Big Brother 24/7, alltså har vi fått en ny hobby ;)
Ludde tittade också väldigt flitigt när en liten Jack Russell valp var med en sväng i programmet!
Idag har jag till allas förvåning städat, och imorgon fortsätter det.. Håller på och total rensar hela lägenheten och skurar varje hörn. Fint och rent ska det bli, jag gör lite pre vår städning :)
Men snacka om att jag känner av foglossning när jag springer runt hela dagarna. Men än så länge så är det inte olidligt, så då funkar det ganska bra. Idag har jag också ansökt om CSN, ska ju på intro möte på torsdag angående plugget. Det är några gamla gymnasie betyg som ska pluggas upp innan jag blir mamma ledig.
Efter det så ska jag plugga vidare till förskolelärare, även någon extra kurs för att få behörighet till att arbeta med utvecklingstörda ungdommar. Bla Down Syndrom, tycker dom är så fantastiska och skulle trivas så bra med att få arbeta med så härliga människor :) Och det ska faktiskt bli så himla kul att börja plugga!
Nu ska vi kolla ännu mera på bb, och jag ska skriva matlista för imorgon ska vi stor handla.
Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0