Bebis Melodie <3

I natt klockan 00.30 så fick jag världens finaste mms av Fia, som är min gamla barndoms bästis. Vi har känt varann sen vi va ungefär 4 år och vart grytas maffia hon och jag ;)

Mms:et hon skickade var iaf en bild på hennes nyfödda dotter som kom runt 11 igår kväll :) så himla söt! Nu bara längtar jag tills jag får krama på dom!
Så jätte grattis till Sofia och Sassa och deras fina dotter Melodie :)
Och så kan jag ju inte låta bli att längta ännu mer efter min bebis :))



Idag är det jätte fint väder ute, solen skiner och så är det varmt :)
Jag var med min syster till tandläkaren tidigare idag, jag passade Lucas medans min livrädda syster satte sig i tandläkar stolen :P men det hick bra :)


Nu ska jag moppa av här hemma, sen ska jag va ute och njuta av vädret :))


Kommentarer
Postat av: Ewelynn

Sötaste kusin jag har fått ju<3

2012-02-29 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0