Alla hjärtans dag!

Idag har jag farit omkring, är för övrigt i vecka 16 (15+2).
Magen syns klart ock tydligt, jag har blivit osmidig och har ont till och från om jag rör mig för mycket och för snabbt.. Väldigt trevligt!
Tillbaka till mitt omkring farande, har åkt massa bil, sprungit i lite affärer.
Så har har åkt runt till mamma och Bella för att dela ut lite hjärte paket dagen till ära :)
Här hemma så lagade jag god mat till min sambo, det vart Qourn filé, hemmagjord klyftpotatis och broccoli gratäng.
Och till Andreaz köpte jag lite olika öl sorter på flaska, trisslotter och såklart ett kärleks kort ;)
Efter maten så svullade vi lite choklad och jordnötsringar.
Och när man är gravid så måste man springa och kissa ungefär 75 ggr på en kväll, så det gjorde jag någonstans mellan maten och chokladen. När jag kommer ut igen så möts jag av min sambo som står i hallen och håller ihop händerna och ser allmänt lurig ut. Jag fattar ju absolut ingenting, och när han tar isär händerna och jag ser att han har en röd liten ask där i så började jag ana något.
Och mycket riktigt så frågar han mig om vi ska förlova oss. JA är ju så självklart mitt svar!
Och den vackra ringen jag fick ska jag bära tills vi har valt de ringar vi vill ha :)
Underbara människa, jag va så lycklig innan men nu om det är möjligt är jag ännu lyckligare!
Så på alla hjärtans dag 2012 så förlovade vi oss <3

Kommentarer
Postat av: Josefin Dybdahl

Får se bilder på ringarna och magen?! :D

2012-02-16 @ 14:21:10
Postat av: Sarah

Nu har jag slängt ut magen ;)

2012-02-17 @ 00:13:55
URL: http://tvabliirtre.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gilla!!

2012-02-17 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0